Is het product, of jouw bestelling toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Retourneren of ruilen is geen enkel probleem, mits jouw retourzending aan de algemene voorwaarden én het retourbeleid voldoet.
Bij het plaatsen van jouw bestelling, ben je akkoord gegaan met het retourbeleid en met de algemene voorwaarden.
Binnen veertien dagen na het plaatsen van je bestelling, kan je jouw bestelling of een deel hiervan terugsturen naar Rider & Competition.
Hoe werkt dit?
Stuur voor het retourneren van de producten een mailtje naar info@riderandcompetition.nl en vermeld in dit mailtje welk(e) product(en) je terug wilt zenden. Geef in deze mail duidelijk door wat jouw bestelnummer is. Je ontvangt vervolgens het retouradres. Het artikel mag omgeruild worden of je krijgt het aankoopbedrag terug. Verzendkosten worden -conform de algemene voorwaarden- niet verrekend. Vermeld in de envelop of in het pakketje waarin je de producten terug stuurt, nogmaals je bestelnummer. Op deze manier kan jouw retourzending op de juiste wijze worden verwerkt.
-
Wanneer jouw pakketje retour is ontvangen, ontvang je hierover een mail.
-
De bestelling dient terug gestuurd te worden in originele verpakking.
-
Bewaar bij het terugsturen van een pakketje de Track and Trace code.
-
Voorwaarden:
- Het artikel moet in originele staat bij ons terug komen, dit betekent dat het niet beschadigd mag zijn, eventuele beschermfolie's moeten er nog op zitten, etc. Items mogen tevens geen gebruikerssporen hebben.
- Producten als oortjes, headsets en microfoontjes worden niet retour genomen -zoals ook beschreven in de algemene voorwaarden- i.v.m. hygiëne. Deze producten worden verrekend met het totaalbedrag.
- De kosten van het retourzenden zijn voor de koper. Eventuele boetes die volgen vanuit het retour zenden, zijn ook voor de koper. Mocht het pakketje tijdens het postproces beschadigd- of kwijtraken, dan is ook dit risico voor de koper.
- Producten die buiten de retourperiode van veertien dagen vallen, worden niet retour genomen. Deze worden op kosten van de klant teruggestuurd naar de klant.
- Wanneer je een product hebt gekocht tijdens of met een kortings-actie/code, krijg je hiervoor een cadeaubon in plaats van het aankoopbedrag. Onder de kortingsacties vallen niet de producten die altijd als korting staan beschreven vanwege de samenstelling van het product (zoals haarsets).
-
Er worden geen uitzonderingen gemaakt op bovenstaande voorwaarden. Wanneer de items niet aan het retourbeleid voldoen, zijn de kosten voor het opnieuw toesturen voor de klant. Om onnodige kosten en misverstanden te voorkomen raden we je aan om voor het sluiten van de koopovereenkomst bovenstaande punten goed door te lezen.